Politika účtovania poškodení
Použiteľné na Slovensku a v nasledujúcich krajinách: Nemecko, Francúzsko, Veľká Británia, Taliansko, Portugalsko, Španielsko, Belgicko. Pre viac informácii o politike účtovania poškodení v iných krajinách, prosím pozrite si všeobecné obchodné podmienky prenájmu platné v týchto krajinách.
Europcar zaviedol jasné zásady pre účtovanie poškodení k vysvetleniu ako Vám budeme fakturovať poškodenia spôsobené počas Vášho prenájmu vozidla. Pre plné znenie zásad účtovania poškodení na vozidle prosím pozrite naše všeobecné obchodné podmienky prenájmu.
Nemusíte byť plne zodpovedný
Upozorňujeme, že závisí od typu poistenia a pripoistenia, ktoré ste si zakúpili pre Váš prenájom, a nemusíte platiť poškodenie, alebo uhradíte iba pomernú časť, kde ste teda čiastočne zodpovedný. Pozrite Europcar podmienky poistenia vo Všeobecných obchodných podmienkach.
I-POŠKODENIA IDENTIFIKOVANÉ S VAMI PRI VRÁTENÍ VOZIDLA
Ak nájdete nejaké poškodenie s pracovníkom Europcar alebo so zástupcom Europcar v čase vrátenia vozidla, môžete potvrdiť škodu svojím podpisom na preberacom protokole alebo zmluve o nájme pri vrátení vozidla.
Náklady na opravu sa líšia v závislosti od typu poškodenia:
→ Malé / tolerované poškodenia, nehmotné škody, ktoré nemajú vplyv na vedenie vozidla, ako sú napr. jemné škrabance, jemné bodky.
→ Podstatnejšie poškodenia zhoršujúce použite vozidla a vyžaduje jeho dočasné odstavenie, ako je poškodenie karosérie, škrabance nad 2 centimetre, poškodenia pneumatík a drobné škrabance na diskoch. Takéto typy poškodenia budú hodnotené nezávislým znalcom a účtované podľa aktuálneho cenníka sumou 200 €.
→ Poškodenia, ktorých následkom bude potrebná výmena poškodeného dielu , poškodenie čelného skla, natankovanie iného paliva ako uvádza technický preukaz, strata kľúča je účtované podľa platného aktuálneho cenníka sumou 700 €.
II-ŠKODY IDENTIFIKOVANÉ PO VRÁTENÍ VOZIDLA A UKONČENÍ PRENÁJMU A ODCHODE
(Napríklad, vrátite vozidlo mimo otváracích hodín do key boxu).
V prípade, že pracovník alebo reprezentant Europcar zistí nejakú škodu pri kontrole vozidla po ukončení Vášho prenájmu a Vašom odchode, Europcar Vám zašle nasledujúce dokumenty:
- Vyhlásenie o vrátení vozidla (preberací protokol), kde sú zobrazené a popísané zistené poškodenia na vozidle
- Fotografie poškodení
- Sumu zodpovedajúcu typu poškodenia
III-NÁROKY
Pokiaľ chcete napadnúť svoju faktúru za poškodenie, môžete poslať svoju požiadavku na náš zákaznícky servis ecicustomerservice@europcar.com,